.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آرمان‌هاي انقلاب در خطرند

فرمانده آموزش تخصص‌هاي دريايي رشت گفت: امروز آرمان‌ها و ارزش‌هاي انقلاب اسلامي در خطر است و دشمن آرزو دارد ما نرمش نشان داده و از صلاح و سرمايه خود غافل شويم.

حسين آزاد در جمع مردم اين شهر در مصلي امام خميني‌(ره) رشت با تبريك ايام دفاع مقدس اظهار داشت: اين ايام يادآور مرگ تدريجي تفكر بعثي عراق است.
وي افزود: پس از سقوط رژيم ستم‌شاهي و پيروزي انقلاب اسلامي هيبت آمريكا در منطقه شكست و براي ابرقدرتي كه جايگاه داشت، تحقير شدن سخت بود.
آزاد اين امر را دليل حمايت آنها از برخي مخالفان انقلاب دانست و بيان داشت: با توجه به اين موضوع، ترفندهاي آمريكا با شكست مواجه شد.
وي افزود: با آغاز جنگ تحميلي تمام نيروهاي مسلح با الگو قرار دادن فرهنگ عاشورا و حضور تمام اقشار مردم دشمن را به عقب راندند.
فرمانده آموزش تخصص‌هاي دريايي رشت با بيان اينكه از ابتداي حكومت قاجار تا پايان دوره پهلوي بيش از يك ميليون كيلومتر خاك ايران از كشور جدا شد، خاطرنشان كرد: در جنگ تحميلي رزمندگان اسلام و پيروان امام راحل دشمنان را از كشور بيرون راندند.
وي ادامه داد: اگر امروز صهيونيسم‌هاي جنايتكار آسايش ندارند به دليل مقاومت ملت ايران است و تمام كشورهاي شرق و غرب عنوان داشتند كه مي‌خواستند در جنگ تحميلي با كمك يكديگر ريشه انقلاب را بخشكانند.
آزاد با اشاره به اينكه ملت ايران با لگو قرار دادن فرهنگ عاشورا با دشمن مبارزه كرد، افزود: امروز آرمان‌ها و ارزش‌هاي انقلاب اسلامي در خطر است و دشمن آرزو دارد ما نرمش نشان داده و از صلاح و سرمايه خود غافل شويم.
وي با بيان اينكه دشمن تمام ترفندها را عليه كشورمان به‌كار گرفته است، افزود: امروز مانند دوران جنگ در تحريم اقتصادي نيستيم و در جايگاهي قرار داريم كه با تلاش متخصصان داخلي تمام حلقه‌هاي نظامي داخل كشور تهيه مي‌شود و تجهيزات ما داخلي است.
فرمانده آموزش تخصص‌هاي دريايي رشت با تاكيد بر دوري جستن از مخالفان ولايت اظهار داشت: برخي در فتنه سال گذشته نشان دادند كه با ولايت دوستي ندارند و همراه دشمن هستند و امروز دشمن با ترويج فساد در تلاش است تا جوانان ما را از مسير صحيح گمراه كند و جنگ نرم را در دستور كار قرار داده است.
وي پيروي از فرمايش‌هاي مقام معظم رهبري و حمايت از ولايت فقيه را مورد تاكيد قرار داد و افزود: امروز نيروهاي مسلح با شهيدان و مقام ولايت تجديد عهد كرده و تا پاي جان براي حفظ و حراست از انقلاب اسلامي پايداري مي‌كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.